DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 14 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10050
Title: Використання активних методів під час впровадження педагогічної технології організації алгоритмічної діяльності
Authors: Сметаніна, Л.С.
Keywords: організація алгоритмічної діяльності
педагогічна технологія організації алгоритмічної діяльності
активні методи
организация алгоритмической деятельности
педагогическая технология
активные методы
organization of the algorithmic activity
pedagogical technology of the algorithmic activity organization
active methods
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Сметаніна Л.С. Використання активних методів під час впровадження педагогічної технології організації алгоритмічної діяльності / Л. С. Сметаніна // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. - C. 264-268.
Abstract: У статті наведено аналіз активних методів, які використовувались на кожному з етапів упровадження педагогічної технології організації алгоритмічної діяльності. Взагалі процесуальний компонент технології представлений наочно-алгоритмічним методом, методом проектів, відкритих програм, методами аналогій, аналізу, синтезу, а також методом раціонально дібраних фахових завдань.
В статье проанализированы активные методы, которые были использованы на каждом из этапов реализации педагогической технологии организации алгоритмической деятельности. В целом, процессуальный компонент технологии представлен наглядно-алгоритмическим методом, методом проектов, открытых программ, методами аналогий, анализа, синтеза, а также методом рационально подобранных прикладных задач.
Active methods which were used on each implementation of pedagogical technology of the algorithmic activity organization phases are analysed in the article. The judicial component of technology is presented an evident-algorithmic method, method of projects, opened programs, by the methods of analogies, analysis, synthesis, and also by the method of the rationally neat applied tasks.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10050
Appears in Collections:Випуск 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Smetanіna.pdf225.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.