У статті розглядається проблема визначення рівня сформованості мотивації студентів 3-5 курсів. Проведено аналіз результатів експериментального дослідження рівня сформованості мотивації навчальної діяльності. Визначено, що мотивація залежить від зовнішніх та внутрішніх факторів. Підвищення мотивації навчання можливе при використанні активних методів та інноваційних технології в навчальному процесі, а також належної практичної підготовки.
В статье рассматривается проблема определения уровня мотивации студентов 3 – 5 курсов. Проведен анализ результатов экспериментального исследования уровня мотивации учебной деятельности. Определено, что мотивация зависит как внешних, так и от внутренних факторов. Повышение мотивации учебной деятельности возможно при использовании активных методов обучения и инновационных технологий в учебном процессе, а также соответствующей практической подготовки.
The analysis of study’s motivation was developed in the article. The study’s motivation depends of external and internal factors. The active method of training and innovation technologies of study will raise motivation.