У статті дидактично і теоретично обґрунтовуються педагогічні умови професійного саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю. Також розглядається самостійна робота студентів у центрі самопідготовки, лінгафонному кабінеті та науково-методичних лабораторіях, як шлях до саморозвитку і формування вчителів нового типу, здатних до роботи в умовах інноваційності, варіативності, мобільності та модернізації.
В статье дидактично и теоретически обосновываются педагогические условия профессионального саморазвития будущего учителя филологического профиля. Также рассматривается самостоятельная работа студентов в центре самоподготовки, лингафонном кабинете и научно методических лабораториях, как путь к саморазвитию и формированию учителей нового типа, способных к работе в условиях инновационности, вариативности, мобильности и модернизации.
he article didactically and theoretically deals with the pedagogical conditions of professional self-development of the future teacher of philological specialization. This article also considers the independent work of students in the self-access teacher development center, the language laboratory and science methodical laboratories, as a way to self-development and formation of teachers of the new type capable to work in conditions of innovations, mobility and modernization.