DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 14 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10042
Title: Педагогічні умови професійного саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю
Authors: Кубрак, С.В.
Keywords: педагогічні умови
професійний саморозвиток
центр самопідготовки
педагогические условия
профессиональное саморазвитие
центр самоподготовки
pedagogical conditions
professional self-development
the self-access teacher development center
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Кубрак С.В. Педагогічні умови професійного саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю / С. В. Кубрак //Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. - C. 234-240.
Abstract: У статті дидактично і теоретично обґрунтовуються педагогічні умови професійного саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю. Також розглядається самостійна робота студентів у центрі самопідготовки, лінгафонному кабінеті та науково-методичних лабораторіях, як шлях до саморозвитку і формування вчителів нового типу, здатних до роботи в умовах інноваційності, варіативності, мобільності та модернізації.
В статье дидактично и теоретически обосновываются педагогические условия профессионального саморазвития будущего учителя филологического профиля. Также рассматривается самостоятельная работа студентов в центре самоподготовки, лингафонном кабинете и научно методических лабораториях, как путь к саморазвитию и формированию учителей нового типа, способных к работе в условиях инновационности, вариативности, мобильности и модернизации.
he article didactically and theoretically deals with the pedagogical conditions of professional self-development of the future teacher of philological specialization. This article also considers the independent work of students in the self-access teacher development center, the language laboratory and science methodical laboratories, as a way to self-development and formation of teachers of the new type capable to work in conditions of innovations, mobility and modernization.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10042
Appears in Collections:Випуск 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kubrak.pdf363.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.