ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Дрєпіна, О.Б. | |
dc.date.accessioned | 2016-04-27T11:39:05Z | |
dc.date.available | 2016-04-27T11:39:05Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Дрєпіна О.Б. Естетичне самовиховання студентів мистецько-педагогічних спеціальностей університету в умовах колективної музично-виконавської діяльності / О. Б. Дрєпіна // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. - C. 194-197. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10033 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема залежності естетичного самовиховання студентів мистецько-педагогічних спеціальностей від їхньої участі в процесі діяльності музично-виконавських колективів університету, визначена роль педагогів-керівників у процесі перетворення студента з об’єкта зовнішнього естетико-виховного впливу на суб’єкт активного естетичного самовиховання, визначені шляхи використання діючих механізмів процесу роботи оперної студії як однієї з форм колективної музично-виконавської діяльності та засобів естетичного самовиховання її учасників. | |
dc.description.abstract | В статье рассматривается проблема зависимости эстетического самовоспитания студентов художественно-педагогических специальностей от их участия в процессе деятельности музыкально исполнительских коллективов университета, определена роль педагогов-руководителей в процессе преобразования студента из объекта внешнего эстетико-воспитательного влияния в субъект активного эстетического самовоспитания, определены пути использования действующих механизмов процесса работы оперной студии как одной из форм коллективной музыкально-исполнительской деятельности и средств эстетического самовоспитания ее участников. | |
dc.description.abstract | The questions of aesthetic self-education of the studentic youth in the collective music-performative activity are described in the article. The author proves the importance of formation of aesthetic abilities for teachers to be in the process of self-realization by meanses of music art and consider the performative culture as one of aspects of high developed personality. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | естетичне самовиховання | |
dc.subject | колективна музично-виконавська діяльність | |
dc.subject | эстетическое самовоспитание | |
dc.subject | коллективная музыкально-исполнительская деятельность | |
dc.subject | aesthetic self-education | |
dc.subject | collective music-performative activity | |
dc.subject.classification | 378.037.5:111.852 | |
dc.title | Естетичне самовиховання студентів мистецько-педагогічних спеціальностей університету в умовах колективної музично-виконавської діяльності | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |