У статті розглядається проблема залежності естетичного самовиховання студентів мистецько-педагогічних спеціальностей від їхньої участі в процесі діяльності музично-виконавських колективів університету, визначена роль педагогів-керівників у процесі перетворення студента з об’єкта зовнішнього естетико-виховного впливу на суб’єкт активного естетичного самовиховання, визначені шляхи використання діючих механізмів процесу роботи оперної студії як однієї з форм колективної музично-виконавської діяльності та засобів естетичного самовиховання її учасників.
В статье рассматривается проблема зависимости эстетического самовоспитания студентов художественно-педагогических специальностей от их участия в процессе деятельности музыкально исполнительских коллективов университета, определена роль педагогов-руководителей в процессе преобразования студента из объекта внешнего эстетико-воспитательного влияния в субъект активного эстетического самовоспитания, определены пути использования действующих механизмов процесса работы оперной студии как одной из форм коллективной музыкально-исполнительской деятельности и средств эстетического самовоспитания ее участников.
The questions of aesthetic self-education of the studentic youth in the collective music-performative activity are described in the article. The author proves the importance of formation of aesthetic abilities for teachers to be in the process of self-realization by meanses of music art and consider the performative culture as one of aspects of high developed personality.