DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 15 (20) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9693
Title: Критерії оцінювання вмінь здійснювати художньо-педагогічний аналіз майбутніми учителями музики
Authors: Чжан, Цзе
Keywords: учитель музыки
художественно-педагогический анализ
критерии оценивания
music teacher
artistic and pedagogical analysis
assessment criteria
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Чжан Цзе Критерії оцінювання вмінь здійснювати художньо-педагогічний аналіз майбутніми учителями музики / Цзе Чжан // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип.15 (20). - C. 55-59.
Abstract: В статье на основе анализа научной литературы и особенностей музыкально-педагогической деятельности раскрыты критерии и показатели, а также установлены уровни оценивания умений осуществлять художественно- педагогический анализ будущими учителями музыки.
On the basis of analysis of scientific literature and features musicalpedagogical activity disclosed criteria and indicators, as well as the levels set estimation abilities to carry out artistic and pedagogical analysis of future music teachers.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9693
Appears in Collections:Випуск 15 (20)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chzhan Tsze.pdf254.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.