DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет психології » Наукові праці Факультету психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9354
Title: Соціокультурна компетентність як складова підготовки студентів – майбутніх фахівців системи діяльності «людина-людина»
Authors: Вольнова, Леся Миколаївна
Keywords: компетентність
професійна соціально-педагогічна компетентність
соціокультурна компетентність
складові соціокультурної компетентності
соціокультурна компетентність студентів
competence
professional social-pedagogical competence
social-cultural competence
components of social-cultural competence
social-cultural competence of students
Issue Date: 2009
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Вольнова Л. М. Соціокультурна компетентність як складова підготовки студентів – майбутніх фахівців системи діяльності «людина-людина» / Л. М. Вольнова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова : [зб. наук. праць]. – Випуск 28 (52). – К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. С.137- 145
Abstract: Автор статті обґрунтовує актуальність формування соціокультурної компетентності майбутніх фахівців сфери діяльності «людина-людина». Визначені дослідники проблеми компетентності та розкрито взаємозв'язок поняття «компетентність» з рядом суміжних - «загальна компетентність», «професійна компетентність», «професійна соціально-педагогічна / психологічна / педагогічна компетентність», «соціокультурна компетентність». Встановлено спільні та відмінні характеристики поняття «соціокультурна компетентність» з поняттями «культурна», «міжкультурна», «полікультурна» і «культурно-психологічна компетентність». Відображено підходи до розуміння соціокультурної компетентності та подано авторське визначення цього поняття. Представлена об'єктивна характеристика соціокультурної компетентності як складової професійної підготовки, її структура і складові (соціальна, культурна, комунікативна, інтерактивна, фасилітативна, рефлексивна, перцептивна). Проаналізовано результати вивчення соціокультурної компетентності студентів.
The author of the article grounds actuality of forming of social-cultural competence of future specialists of sphere of activity «man-man». The researchers of problem of competence are definite and intercommunication of notion «competence» with the row of contiguous – «general competence», «professional competence», «professional social-pedagogical / psychological / pedagogical competence», «social-cultural competence» is exposed. General and excellent descriptions of notion «social-cultural competence» with notions «cultural», «between-cultural», «multi-cultural» and «cultural-psychological competence» are set. Approaches to understanding of social-cultural competence are reflected and author determination of this notion is given. Objective description of social-cultural competence is presented as component professional preparation, its structure and constituents (social, cultural, communicative, interactive, facilitative, reflective, perceptive) are definite. The results of study of social-cultural competence of students are analyzed.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9354
Appears in Collections:Наукові праці Факультету психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
volnova.SKkompet.u_pidgot..PDF376.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.