DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет психології » Наукові праці Факультету психології »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9354
Title: | Соціокультурна компетентність як складова підготовки студентів – майбутніх фахівців системи діяльності «людина-людина» |
Authors: | Вольнова, Леся Миколаївна |
Keywords: | компетентність професійна соціально-педагогічна компетентність соціокультурна компетентність складові соціокультурної компетентності соціокультурна компетентність студентів competence professional social-pedagogical competence social-cultural competence components of social-cultural competence social-cultural competence of students |
Issue Date: | 2009 |
Publisher: | НПУ імені М. П. Драгоманова |
Citation: | Вольнова Л. М. Соціокультурна компетентність як складова підготовки студентів – майбутніх фахівців системи діяльності «людина-людина» / Л. М. Вольнова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова : [зб. наук. праць]. – Випуск 28 (52). – К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. С.137- 145 |
Abstract: | Автор статті обґрунтовує актуальність формування соціокультурної компетентності майбутніх фахівців сфери діяльності «людина-людина». Визначені дослідники проблеми компетентності та розкрито взаємозв'язок поняття «компетентність» з рядом суміжних - «загальна компетентність», «професійна компетентність», «професійна соціально-педагогічна / психологічна / педагогічна компетентність», «соціокультурна компетентність». Встановлено спільні та відмінні характеристики поняття «соціокультурна компетентність» з поняттями «культурна», «міжкультурна», «полікультурна» і «культурно-психологічна компетентність». Відображено підходи до розуміння соціокультурної компетентності та подано авторське визначення цього поняття. Представлена об'єктивна характеристика соціокультурної компетентності як складової професійної підготовки, її структура і складові (соціальна, культурна, комунікативна, інтерактивна, фасилітативна, рефлексивна, перцептивна). Проаналізовано результати вивчення соціокультурної компетентності студентів. The author of the article grounds actuality of forming of social-cultural competence of future specialists of sphere of activity «man-man». The researchers of problem of competence are definite and intercommunication of notion «competence» with the row of contiguous – «general competence», «professional competence», «professional social-pedagogical / psychological / pedagogical competence», «social-cultural competence» is exposed. General and excellent descriptions of notion «social-cultural competence» with notions «cultural», «between-cultural», «multi-cultural» and «cultural-psychological competence» are set. Approaches to understanding of social-cultural competence are reflected and author determination of this notion is given. Objective description of social-cultural competence is presented as component professional preparation, its structure and constituents (social, cultural, communicative, interactive, facilitative, reflective, perceptive) are definite. The results of study of social-cultural competence of students are analyzed. |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9354 |
Appears in Collections: | Наукові праці Факультету психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
volnova.SKkompet.u_pidgot..PDF | 376.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.