Перші кроки реформування освіти після проголошення незалежності, передбачені Державною національною програмою «Освіта» («Україна XXI століття»), виявили й перші суперечності, подолання яких потребувало нової філософії та ...
Одним з найважливіших напрямів реформування сучасної української освіти є всебічне наскрізне впровадження та застосування компетентнісного підходу в навчанні, вихованні, практичній підготовці школярів. Традиційна ...
Сидоренко, Ольга Борисівна(Creative Commons Attribution License v4.0 ; Készült a Rózsadomb Contact Kft nyomdájában, 2021-11-11)
Стаття присвячена дослідженню переживання сорому у ранньому дорослому віці. Надано визначення поняття сорому та охарактеризовано його особливості. Розкрито причини виникнення сорому. Визначено психологічні особливості ...
В статті розкриваються особливості здійснення навчального процесу щодо забезпечення професійної діяльності з освітньої програми «Міжнародна інформація». Висвітлено структурне наповнення освітніх компонентів ...
Андрущенко, Тетяна Вікторівна; Зеленін, Всеволод Володимирович(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2021)
Методичні рекомендації містять пояснювальну записку, методичні вказівки щодо організації самостійної роботи, основні поняття до кожної теми, питання для самоконтролю знань та навичок, список літератури для обов’язкової ...
Збірник містить тези доповідей учасників ІV круглого столу «Мова: психологічні, соціальні та етнокультурні аспекти». Він охоплює проблемні питання, що стосуються вербальних та невербальних засобів впливу у процесі надання ...
Ставицька, С. О.; Сидоренко, О. Б.; Ставицький, Г. А.; Отич, Д. Д.; Федоренко, А. Ф.(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2021)
Монографія присвячена вирішенню актуальних питань особистісного зростання в
період підлітковості. В ній теоретично та емпірично визначається генезис моральної
самосвідомості особистості підлітків як основи їх морального ...
Spіvak, Liubov Mykolaivna(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021)
The author developed and tested the programme of psychological support
for the development of students’ national self-consciousness which can be used by
psychologists, teachers and curators of academic groups in higher ...