DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет психології » Наукові праці Факультету психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9325
Title: Диференціація важковиховуваних підлітків як умова успішної психолого-педагогічної роботи з ними
Authors: Вольнова, Леся Миколаївна
Keywords: параметри важковиховуваності
важковиховувані підлітки
профілактично-корекційні групи
«вразливі», «конфліктні» та «самовпевнені» підлітки
parameters of disturbance in upbringing
an awkward teenager
prophylactic groups
«impressionable», «conflict» and «presumptuous» teenagers
Issue Date: 2012
Publisher: НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Вольнова Л.М. Диференціація важковиховуваних підлітків як умова успішної психолого-педагогічної роботи з ними / Л.М. Вольнова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. – 2012. – Випуск 15. – К. : НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – С. 97-104.
Abstract: У статті представлено психолого-педагогічну характеристику профілактично-корекційних груп важковиховуваних підлітків («вразливі», «конфліктні», «самовпевнені»); окреслено напрями і зміст роботи з кожною із груп.
В статье представлена психолого-педагогическая характеристика профилактически-корекционных групп трудновоспитуемых подростков («впечатлительные», «конфликтные», «самонадеянные»); обосновано направления и содержание работы с каждой из групп.
In the article psychological and pedagogical description of prophylactic groups of awkward teenagers («impressionable», «conflict», «presumptuous») is presented; directions and maintenance of work with each of groups are grounded.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9325
Appears in Collections:Наукові праці Факультету психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
volnova.duferenc.vazkovuh.PDF392.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.