DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8909
Title: Методика підготовки студентів до інтерактивного навчання музики учнів початкових шкіл Китаю
Authors: Чень Чень
Keywords: китайські студенти
інтерактивне навчання музики
учні початкових шкіл Китаю
творчість
трансформація
Chinese
students
interactive music learning
pupils of primary schools in China
creativity
transformation
китайские студенты
интерактивное обучение музыке
ученики начальных школ Китая
творчество
трансформация
Issue Date: Dec-2015
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Чень Чень. Методика підготовки студентів до інтерактивного навчання музики учнів початкових шкіл Китаю : автореферат дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Чень Чень ; наук. кер. Л. О. Куненко ; М-во освіти і науки України ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – К., 2015. – 23 с.
Abstract: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання. – Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Київ, 2015. У дисертації розкриваються особливості використання інтерактивних методів навчання у початковій школі на уроках музики як найбільш ефективного засобу накопичення знань. На основі всебічного аналізу з проблеми дослідження та існуючого практичного досвіду визначено: теоретико-методологічне підґрунтя процесу формування даного феномена, зміст, специфіку, функції, методи, принципи, педагогічні підходи та подано авторське тлумачення поняття «підготовка студентів до інтерактивного навчання музики учнів початкових шкіл Китаю». Дослідження першоджерел допомогли розкрити історичну динаміку розвитку і використання в шкільній практиці інноваційних технологій, а також вперше виокремити: структурні компоненти даного феномена (мотиваційно-організаційного, інтегративно-технологичного, творчо- діяльнісного); критерії, показники і рівні сформованості; обумовити педагогічні умови оптимізації інтерактивного навчання; розробити принципи, підібрати методи, підходи, функції досліджуваного феномена. Вперше розроблено та впроваджено в процес підготовки китайських студентів у інститутах мистецтв поетапну методику фахового навчання з використанням інтерактивних технологій, яка передбачає їх творчу трасформацію в шкільні умови Китаю. Результати порівняльного аналізу статистично підтвердили ефективність авторської методики, яка сприяє ефективності опанування початковою музичною освітою школярами і дає можливість екстраполювати її в китайську освітню систему.
The thesis for the degree of Candidate of Pedagogical Sciences, specialty 13.00.02 - theory and methods of music education. - National Pedagogical University named after M.P. Dragomanov, Kyiv, 2015. In the thesis the peculiarities of interactive teaching methods in elementary school music lessons as the most effective means of accumulation of knowledge. Based on comprehensive analysis on the study and the existing experience clearly: theoretical and methodological foundations of the process of formation of this phenomenon, content, specificity, functions, methods, principles, pedagogical approaches and the author's interpretation of "preparing students for online learning music students of primary schools in China" . The study primary sources helped uncover the historical dynamics of development and use in school practice innovative technology and first highlight: the structural components of this phenomenon (motivational and organizational, integrative and of technological, creative activity): criteria, indices and levels of development; stipulate pedagogical conditions of optimization of interactive learning, develop principles, pick methods, approaches, functions. First developed and implemented in the process of preparing Chinese students at the Art Institute phased methodology using interactive technology, which provides their creative trasformatsiyu in school conditions in China. Results The statistically confirmed the effectiveness of the author's technique, which improves the efficiency of the capture initial musical education and enables students to extrapolate it to the Chinese educational system.
Диссертация на соискание ученой степени кандидата педагогических наук по специальности 13.00.02 – «Теория и методика музыкального обучения». – Национальный педагогический университет имени М.П.Драгоманова. – Киев, 2015. В диссертации раскрываются особенности подготовки китайських студентов к использованию интерактивных методов обучения в начальной школе на уроках музыки, как наиболее эффективного способа усвоения знаний. На основе всесторонего анализа проблемы исследования и существующего практичного опыта определено: теоретико- методологическое значение процесса формирования данного феномена, содержание, специфика, функции, методы, педагогические подходы и авторская трактовка понятия «подготовка студентов к интерактивному обучению музыки учащихся начальних школ Китая». Проведенные исследования позволили раскрыть историческую динамику развития и использования в шконой практике интерактивных методов, также выделить: структурные компоненты данного феномена (мотивационно-организационный, интегративно-технологический, творчески-деятельный), сответствующие критерии (мера проявления стимулируюших мотивов к художественной интерактивной деятельности; степень умений накапливать музыкально-педагогические методы и формы обучения; мера проявления способности творческой модификации художественных технологий), соответствующие показатели, а также уровни сформированости; представлены педагогические условия оптимизации интерактивного обучения, принципы, методы, подходы, функции исследуемого феномена.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8909
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chen Chen.pdf473.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.