У монографії розглянуто науково-методичні засади організації самостійної роботи студентів педагогічних вищих навчальних закладів з методик навчання природничих дисциплін. Подано класифікацію форм і видів самостійної роботи студентів. З урахуванням особистісно-орієнтованого та діяльнісного підходів розроблені системи диференційованих завдань для організації різних видів самостійної роботи студентів з методики навчання географії, біології, хімії.
В монографии рассмотрены научно-методические основы организации самостоятельной работы студентов педагогических высших учебных заведений по методикам обучения естественно-научных дисциплин. Представлена классификация форм и видов самостоятельной работы студентов. С учетом личностно-ориентированного и деятельностного подходов разработаны системы дифференцированных заданий для организации различных видов самостоятельной работы студентов по методике обучения географии, биологии, химии.