DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 116 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8806
Title: Теорія і практика музичного виховання польських школярів у 90-х роках XX ст.
Authors: Вільчковська, А. Е.
Keywords: музичне виховання
музична освіта
вчитель музики
музыкальное воспитание
музыкальное образование
учитель музыки
music education
music education
music teacher
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Вільчковська А. Е. Теорія і практика музичного виховання польських школярів у 90-х роках XX ст. / А. Е. Вільчковська // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 116. - C. 43-52.
Abstract: У статті розглянуто стан теорії та практики музичного виховання польських школярів у 90-х роках ХХ століття. У змісті навчальних програм цього періоду було чітко визначено необхідний для обов’язкового засвоєння обсяг знань, умінь та навичок з музичної освіти учнів. У ці роки у школах вчителі почали використовувати мультимедійні засоби дидактики, зокрема, комп’ютер, що сприяло більш ефективному опануванню учнями знань з музичної освіти.
В статье рассмотрено состояние теории и практики музыкального воспитания польских школьников у 90-х годах ХХ столетия. В содержании программ этого периода был четко определен необходимый для обязательного усвоения обьем знаний, умений и навыков по музыкальному воспитанию учащихся. В эти годы в школах учителя стали использовать мультмедиальные средства обучения, в частности, компьютер, что способствовало более эфективному овладению учащимися знаниями с музыкального образования.
The article considers the state of the theory and practice of music education Polish schoolchildren in 90 years of the twentieth century. In the content of programs of this period was necessary to clearly define volume compulsory assimilation of knowledge and skills for the musical education of students. During these years in schools, teachers began to use multimedial learning tools, in particular computer, which contributed more efficiently a mastery students with knowledge of music education.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8806
Appears in Collections:Випуск 116

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VILCHKOVSKAYA.pdf283.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.