DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 116 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8781
Title: Технології підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до творчої професійної діяльності
Authors: Колодько, Т. М.
Keywords: технології професійної підготовки
особистісно-орієнтований підхід
майстерність учителя
технологии профессиональной подготовки
личностно-ориентированный подход
мастерство учителя
professional training technology
personally-centered approach
teacher’s competencies
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Колодько Т. М. Технології підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до творчої професійної діяльності / Т. М. Колодько // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 116. - C. 122-129.
Abstract: У статті на основі ґрунтовного аналізу психолого-педагогічної, методичної та філософської літератури охарактеризовано технології підготовки майбутніх учителів іноземної мови. Розглянуто систему підготовки майбутніх учителів іноземної мови, показано різні аспекти творчої діяльності майбутнього вчителя та специфічні функції зокрема. Подано характеристику поняття готовності до творчої професійної діяльності вчителя іноземної мови. Визначено форми, методи й специфіку роботи вчителя зі студентами. Описано особливості майстерності вчителя іноземної мови, а також основні вимоги до його підготовки. Акцентовано увагу на ключові компетенції майбутнього вчителя іноземної мови.
В статье на основании глубокого анализа психолого-педагогической, методической и философской литературы автором охарактеризованы технологии подготовки будущих учителей иностранного языка. Рассмотрена система подготовки будущих учителей иностранного языка, показаны различные аспекты творческой деятельности будущего учителя и специфические функции в частности. Дана характеристика понятия готовности к творческой профессиональной деятельности учителя иностранного языка. Определены формы, методы и специфика работы учителя со студентами. Раскрыты особенности мастерства учителя иностранного языка, а также основные требования к его подготовке. Акцентировано внимание на ключевых компетенциях будущего учителя иностранного языка.
On the basis of profound analysis of psychological, pedagogical, methodological and philosophic literature, future foreign language teachers’ training technology is examined in the article by the author. A system of future foreign language teachers’ training is outlined; various aspects of creative activity of future teachers and their specific functions in particular are shown. The characteristic of the notion of readiness for creative professional activity of a foreign language teacher is given. Forms, methods and specificity of teachers’ work with students are defined. Features of foreign language teacher’s skills, as well as the basic requirements for its training are revealed. The attention is focused on the core competencies of the future foreign language teacher.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8781
Appears in Collections:Випуск 116

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KOLODKO.pdf272.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.