У статті на основі ґрунтовного аналізу психолого-педагогічної, методичної та філософської літератури охарактеризовано технології підготовки майбутніх учителів іноземної мови. Розглянуто систему підготовки майбутніх учителів іноземної мови, показано різні аспекти творчої діяльності майбутнього вчителя та специфічні функції зокрема. Подано характеристику поняття готовності до творчої професійної діяльності вчителя іноземної мови. Визначено форми, методи й специфіку роботи вчителя зі студентами. Описано особливості майстерності вчителя іноземної мови, а також основні вимоги до його підготовки. Акцентовано увагу на ключові компетенції майбутнього вчителя іноземної мови.
В статье на основании глубокого анализа психолого-педагогической, методической и философской литературы автором охарактеризованы технологии подготовки будущих учителей иностранного языка. Рассмотрена система подготовки будущих учителей иностранного языка, показаны различные аспекты творческой деятельности будущего учителя и специфические функции в частности. Дана характеристика понятия готовности к творческой профессиональной деятельности учителя иностранного языка. Определены формы, методы и специфика работы учителя со студентами. Раскрыты особенности мастерства учителя иностранного языка, а также основные требования к его подготовке. Акцентировано внимание на ключевых компетенциях будущего учителя иностранного языка.
On the basis of profound analysis of psychological, pedagogical, methodological and philosophic literature, future foreign language teachers’ training technology is examined in the article by the author. A system of future foreign language teachers’ training is outlined; various aspects of creative activity of future teachers and their specific functions in particular are shown. The characteristic of the notion of readiness for creative professional activity of a foreign language teacher is given. Forms, methods and specificity of teachers’ work with students are defined. Features of foreign language teacher’s skills, as well as the basic requirements for its training are revealed. The attention is focused on the core competencies of the future foreign language teacher.