Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Технології підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до творчої професійної діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Колодько, Т. М. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-14T15:16:59Z
dc.date.available 2015-12-14T15:16:59Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Колодько Т. М. Технології підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до творчої професійної діяльності / Т. М. Колодько // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 116. - C. 122-129. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8781
dc.description.abstract У статті на основі ґрунтовного аналізу психолого-педагогічної, методичної та філософської літератури охарактеризовано технології підготовки майбутніх учителів іноземної мови. Розглянуто систему підготовки майбутніх учителів іноземної мови, показано різні аспекти творчої діяльності майбутнього вчителя та специфічні функції зокрема. Подано характеристику поняття готовності до творчої професійної діяльності вчителя іноземної мови. Визначено форми, методи й специфіку роботи вчителя зі студентами. Описано особливості майстерності вчителя іноземної мови, а також основні вимоги до його підготовки. Акцентовано увагу на ключові компетенції майбутнього вчителя іноземної мови.
dc.description.abstract В статье на основании глубокого анализа психолого-педагогической, методической и философской литературы автором охарактеризованы технологии подготовки будущих учителей иностранного языка. Рассмотрена система подготовки будущих учителей иностранного языка, показаны различные аспекты творческой деятельности будущего учителя и специфические функции в частности. Дана характеристика понятия готовности к творческой профессиональной деятельности учителя иностранного языка. Определены формы, методы и специфика работы учителя со студентами. Раскрыты особенности мастерства учителя иностранного языка, а также основные требования к его подготовке. Акцентировано внимание на ключевых компетенциях будущего учителя иностранного языка.
dc.description.abstract On the basis of profound analysis of psychological, pedagogical, methodological and philosophic literature, future foreign language teachers’ training technology is examined in the article by the author. A system of future foreign language teachers’ training is outlined; various aspects of creative activity of future teachers and their specific functions in particular are shown. The characteristic of the notion of readiness for creative professional activity of a foreign language teacher is given. Forms, methods and specificity of teachers’ work with students are defined. Features of foreign language teacher’s skills, as well as the basic requirements for its training are revealed. The attention is focused on the core competencies of the future foreign language teacher.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject технології професійної підготовки
dc.subject особистісно-орієнтований підхід
dc.subject майстерність учителя
dc.subject технологии профессиональной подготовки
dc.subject личностно-ориентированный подход
dc.subject мастерство учителя
dc.subject professional training technology
dc.subject personally-centered approach
dc.subject teacher’s competencies
dc.subject.classification 378.147 : 811:37.091.212
dc.title Технології підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до творчої професійної діяльності ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу