DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/86
Title: Дидактичні засоби формування природничо-математичних понять в учнів початкової школи
Authors: Непомняща, Галина Іванівна
Keywords: формування понять в учнів початкових класів
дидактичні засоби
природничо-математичні поняття
педагогічні умови
forming of concepts of primary schoolchildren
didactical means
naturally-mathematical concepts
pedagogical conditions
Issue Date: 2009
Publisher: НПУ імені М.П.Драгоманова
Citation: Непомняща, Галина Іванівна. Дидактичні засоби формування природничо-математичних понять в учнів початкової школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Г. І. Непомняща ; керівник роботи Н. Г. Протасова ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 23 с.
Abstract: Проаналізовано різні підходи до процесу формування понять у вітчизняній і зарубіжній педагогіці. З'ясовано особливості формування природничо-математичних понять. Визначено теоретико-методичні засади використання дидактичних засобів у навчальному процесі початкової школи. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичну модель формування природничо-математичних понять в учнів початкових класів, охарактеризовано її компоненти. Розроблено комплекс дидактичних засобів, які ефективно впливають на процес формування природничо-математичних понять у молодших школярів, висвітлено педагогічні умови їх використання.
The thesis is devoted to analyses of different points of view to the process of forming of concepts in native and foreign pedagogic and to examination of special features of forming of naturally-mathematical concepts. The theoretical and methodical bases of making use of didactical means in the process of teaching at the primary school are determined. The didactical means of forming of naturally-mathematical concepts of primary schoolchildren is theoretically substantiated and experimentally tested. The research has proved that fixed complex of didactical means is characterized with effectively influence to the process of forming of naturally-mathematical concepts of primary schoolchildren. The pedagogical conditions of making use of didactical means are described.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/86
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nepomnyashcha.pdf339.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.