DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8427
Title: Формування спеціальних умінь та навичок підлітків у процесі занять спортивним орієнтуванням у позашкільних навчальних закладах
Authors: Доценко, Олена Володимирівна
Keywords: підлітки
вміння
навички
формування
позашкільні заклади
освітній процес
спортивне орієнтування
adolescents
ability
skills
formation
out-of-school educational institutions
education
orienteering
Issue Date: Oct-2015
Publisher: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Citation: Доценко, Олена Володимирівна. Формування спеціальних умінь та навичок підлітків у процесі занять спортивним орієнтуванням у позашкільних навчальних закладах : автореферат дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Доценко ; наук. кер. Ю. М. Вихляєв ; М-во освіти і науки України ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – К., 2015. – 19 с.
Abstract: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 – теорія і методика навчання (фізична культура, основи здоров’я). – Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2015. У роботі досліджена проблема формування спеціальних умінь та навичок у навчально-виховному процесі підлітків 12–13 років, які займаються спортивним орієнтуванням у позашкільних навчальних закладах, де підлітки, по-перше поповнюють недостатню рухову активність, по-друге, покращують фізичну підготовленість і здоров’я. Обґрунтовано й модифіковано тести та показники спеціальних умінь та навичок підлітків 12–13 років, що сприяють здійсненню орієнтування у незнайомому лісі; досліджено особливості розвитку психо- інтелектуальних і морально-вольових якостей та сприйнять як компонентів техніко- тактичної підготовленості юних орієнтувальників. Розроблено модель та інноваційну методику формування спеціальних умінь і навичок в освітньому процесі підлітків 12–13 років, які займаються спортивним орієнтуванням, із застосуванням інтерактивних, мультимедійних і технічних засобів навчання, контролю та безпеки дітей, визначено педагогічні умови ефективного засвоєння вмінь та навичок в освітньому процесі у позашкільних навчальних закладах.
Thesis for the degree of pedagogical sciences candidate, specialty 13.00.02 – theory and methodology (physical education, health foundations). – National Pedagogical University М. P. Dragomanova. – Kyiv, 2015. In this work the problem of the formation of special abilities and skills in the educational process of adolescents 12–14 years old who are engaged in orienteeringschool education, where teens first supplement insufficient physical activity, and secondly improve physical fitness and health. An important result of the education process of children-youthful sports schools. Orienteering is a heritage skills and abilities long run with a mark on the control points to be using the map and compass to find in the woods, overcoming obstacles, bushes, rocks, ups and downs, traverses the slopes. The research allowed respondent justify tests and performance of special abilities and skills of adolescents 12–14 years to allow orientation in unfamiliar woods; explore the features of psycho-intellectual, moral and volitional qualities and perceptions as components of technical and tactical training of young orienteer. The author has developed a model and innovative methods of forming specific (technical and tactical) skills and abilities in the educational process of adolescents 12–14 years engaged in orienteering using interactive, multimedia and technical training, monitoring and safety of children, examined the pedagogical conditions of effective learning special abilities and skills in the educational process in out-of-school educational institutions.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8427
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dotsenko.pdf596.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.