DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8416
Title: Теоретико–методичні засади професійно орієнтованого навчання технічних дисциплін майбутніх учителів інформатики
Authors: Войтович, Ігор Станіславович
Keywords: технічні дисципліни
майбутні учителі інформатики
фахова підготовка
методична система
професійна спрямованість навчання технічних дисцплін
активізація навчально–пізнавальної діяльності
засоби навчання
інноваційні технології навчання
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
Citation: Войтович, Ігор Станіславович. Теоретико-методичні засади професійно орієнтованого навчання технічних дисциплін майбутніх учителів інформатики : автореферат дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 / І. С. Войтович ; наук. консультант В. П. Сергієнко ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 36 с.
Abstract: Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02. – теорія та методика навчання (технічні дисципліни). – Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Київ, 2013. У дисертації запропоновано авторську модель навчання технічних дисциплін майбутніх учителів інформатики. На цій основі вперше розроблена відкрита методична система навчання технічних дисциплін, яка відповідає рівню розвитку сучасних технологій навчання, в тому числі інформаційно–комунікаційних. Структура цієї методичної системи відображає сучасні цілі і завдання, зміст, організаційні форми, методи і засоби навчання, орієнтовані на реалізацію принципу інтеграції фундаментальності та професійної спрямованості підготовки із технічних дисциплін майбутніх учителів інформатики та застосування інноваційних технологій навчання. Експериментально доведена ефективність теоретичних і методичних засад розробленої системи навчання технічних дисциплін майбутніх учителів інформатики для формування технічних знань, набуття майбутніми вчителями інформатики професійних компетенцій; надання навчально-пізнавальній діяльності дослідницького творчого спрямування; зміщення акцентів з пояснювально–ілюстративного типу вивчення технічних дисциплін на розвивальне навчання; зростання питомої ваги методичного, контролюючого, консультативного видів діяльності викладача.
Dissertation for the degree of doctor of pedagogical sciences, specialty 13.00.02. – theory and methods of teaching (technical discipline). – National Pedagogical Drahomanov University, Kyiv, 2013. The author proposed the concept of technical training courses for future teachers of science. Developed a dynamic model of the educational process with specific technical disciplines pedagogical university. On this basis, first developed methodical training system technical disciplines, which corresponds to the development of modern educational technologies, including information and communication. The structure of this system reflects the current goals and objectives, content, organizational forms, methods and teaching aids designed to realize fundamental principle of integration and professional orientation training of technical courses for future teachers of science and innovative learning technologies. Experimentally demonstrate the efficiency of the theoretical and methodological principles and developed a system of technical training courses for future teachers of science to create technical knowledge acquiring prospective science teacher beliefs and competencies, providing teaching and learning of creative research direction in the individual mode, shift from explanatory, illustrative type of study technical disciplines in developing education, increasing the proportion methods, supervisory, advisory activities of the teacher.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8416
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voytovych.pdf521.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.