У дисертаційному дослідженні здійснено теоретичне узагальнення стану
дослідження проблеми формування досвіду самостійної творчої діяльності в
учнів 5-9 класів на уроках трудового навчання. Уточнено сутність ключового
поняття “досвід самостійної творчої діяльності учнів основної школи”.
Визначено та схарактеризовано критерії, показники та рівні
сформованості досвіду самостійної творчої діяльності учнів основної школи на
уроках трудового навчання.
Розроблено структурно-функціональну модель формування досвіду
самостійної творчої навчально-трудової діяльності учнів. Обґрунтовано та
експериментально перевірено організаційно-методичні умови формування
досвіду самостійної творчої діяльності учнів основної школи у процесі
технологічної підготовки.
Ключові слова: досвід, самостійність, творчість, навчально-трудова
діяльність, технологічна підготовка, уроки трудового навчання.
In the thesis the theoretical generalization of the problem of forming an
independent creative experience of pupils 5-9 classes at lessons of labor studies and
the essence of the key concepts of research "experience", "independence", "activity",
"self-activity", "creativity" was made.
Criteria, indicators and levels of experience of self-creative activity of students
of basic school at labor lessons were defined and described .
The structural-functional model of experience teaching and self-creative work of
pupils was worked out. organizational and methodological conditions of the selfcreative
experience of secondary school pupils in the process of technological
training were proved and tested.