Процес формування особистості студента здатного до саморозвитку та професійного
зростання супроводжується необхідністю його самостійної роботи, ефективність якої
залежить від успішної самоорганізації навчальної діяльності. Теорія самоорганізації у освіті на
сьогодні широко досліджується з позиції синергетичного підходу. Стаття присвячена пошуку
шляхів та принципів самоорганізації самостійної роботи студентів з фізики.
Процесс формирования личности студента способного к саморазвитию и
профессиональному росту сопровождается необходимостью его самостоятельной работы,
эффективность которой зависит от успешной самоорганизации учебной деятельности. Теория
самоорганизации в образовании сегодня широко исследуется с позиции синергетического похода.
Статья посвящена поиску путей и принципов самоорганизации самостоятельной работы
студентов по физике.
The process of formation of the personality of the student capable of self-development and
professional growth is accompanied by the need for itsself-study, the effectiveness of which depends on a
successful self-learning activities. The theory of self-organization in education today extensively
investigated from the perspective of a synergistic campaign. The article is devoted to finding ways and
principles of self-organization of independent work of students in physics.