У статті розглядаються сучасні проблеми, які визначають необхідність використання в системі освіти синергетичного підходу. Зазначається, що методологічні принципи синергетики широко використовуються в усіх галузях наук. З метою формування в учнів уявлень про єдину постнекласичну сучасну картину світу та для реального оволодіння новим рівнем природознавства учням та педагогам слід опановувати мову цього рівня. Завдяки чому можливе якісно інше мислення.
В статье рассматриваются современные проблемы, которые определяют необходимость использования в системе образования синергетического похода. Отмечается, что методологические принципы синергетики широко используются во всех отраслях науки. С целью формирования у учащихся представлений о единой постнеклассической современной картине мира и для реального овладения новым уровнем естествознания учащимся и педагогам необходимо освоить язык этого уровня, благодаря чему возможно качественно новое мышление.
The article considers contemporary issues that determine the need of using synergistic approach in education system. It is noted that methodological principles of synergy are widely use in all spheres of
science. Students and teachers should master the languageat this level in order to develop students’
notions about one postnonclassical modern view of the world and for real mastering a new level of natural science, making it possible a qualitatively different thinking.