Серед низки чинників, які негативно впливають на результати навчально-виховного процесу з екологічної освіти, одним із головних є невирішеність проблеми підготовки педагогічних кадрів з екології. Розглянуті інноваційні форми підвищення екологічної компетентності вчителів-природничників в системі післядипломної педагогічної освіти (з досвіду роботи Запорізької області).
Среди факторов, которые негативно влияют на результаты учебно-воспитательного
процесса по экологическому образованию, одним из главных является нерешенность проблемы
подготовки педагогических кадров по экологии. Рассмотрены инновационные формы повышения
экологической компетентности учителей естественных дисциплин в системе последипломного педагогического образования(из опыта работы Запорожской области).
Among the factors that negatively affect the resultsof the educational process for environmental education, is one of the major unsolved problem of teacher training in the ecology. Consider innovative ways of increasing the ecological competence of teachers of natural sciences in the system of postgraduate education (from the experience of the Zaporozhye region).