DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 47 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8098
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПодопригора, Н. В.uk_UA
dc.date.accessioned2015-09-15T10:07:23Z-
dc.date.available2015-09-15T10:07:23Z-
dc.date.issued2014uk_UA
dc.identifier.citationПодопригора Н. В. Функції моделювання щодо навчання математичних методів фізики майбутніх учителів фізики / Н. В. Подопригора // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 47. - C. 226-233.ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8098-
dc.description.abstractУ статті виконано аналіз науково-методичної літератури щодо з’ясування змісту і структури поняття моделювання в теорії та методиці навчання фізики. Встановлено, що моделювання є багатоаспектною категорією: методом пізнання та навчання фізики; об’єктом і метою дослідження у проектуванні методичної системи навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах. Визначені функції моделювання(пізнавальні, евристичні, унаочнювальні, інтегративні, діяльнісні, розвивальні) як методичні засади навчання математичних методів фізики майбутніх учителів фізики.-
dc.description.abstractВ статье проанализирован педагогический опыт исследований категории моделирования относительно ее содержания, структуры и дидактических свойств в теории и методике обучения физике. Установлено, что моделирование многоаспектная категория, которая является как методом познания и обучения физике, так и объектом, а также целью исследования в процессе проектирования методической системы обучения математическим методам физики в педагогических университетах. Выделены функции моделирования(познавательные, наглядные, интегративные, деятельностные, развивающие) как методические основы обучения математическим методам физики.-
dc.description.abstractIn the article the analysis of scientifically-methodical literature is executed in relation to finding out of maintenance and structure of design concept ina theory and methodology of studies of physics. It is set that a design is a multidimensional category: by the method of cognition and studies of physics; by an object and research aim in planning of the methodical departmental of mathematical methods of physics teaching in pedagogical universities. Design (cognitive, evident, integrative, activitive, developing) functions as methodical principles of studies of mathematical methods of physics.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВид-во НПУ ім. М. П. Драгомановаru_RU
dc.subjectмоделювання-
dc.subjectфункції моделювання-
dc.subjectматематичні методи фізики-
dc.subjectнавчання фізики у педагогічному університеті-
dc.subjectмоделирование-
dc.subjectфункции моделирования-
dc.subjectматематические методы физики-
dc.subjectобучение физике в педагогическом университете-
dc.subjectdesign-
dc.subjectdesign functions-
dc.subjectmathematical methods of physics-
dc.subjecteducating to physics in a pedagogical university-
dc.titleФункції моделювання щодо навчання математичних методів фізики майбутніх учителів фізикиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Випуск 47

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Podoprigora.pdf7.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.