ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бургун, І. В. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-09-15T10:07:22Z | |
dc.date.available | 2015-09-15T10:07:22Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Бургун І. В. Специфіка навчально-пізнавальної діяльності учнів в контексті компетентнісного підходу до навчання / І. В. Бургун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 47. - C. 14-19. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8086 | |
dc.description.abstract | У статті уточнено поняття навчально-пізнавальної діяльності учнів в контексті компетентнісного підходу до навчання, визначено її характеристики: суб’єкт, предмет, засоби, структура, продукт, результат. | |
dc.description.abstract | Уточнено понятие учебно-познавательной деятельности учащихся в контексте компетентностного подхода к обучению, определены ее характеристики: субъект, предмет, средства, структура, продукт, результат. | |
dc.description.abstract | The article clarifies the notion of teaching and learning of students in the context of the competence approach, determined its properties: subject, object, means, structure, product, result. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | компетентнісний підхід | |
dc.subject | компетентностный подход | |
dc.subject | учебно-познавательная деятельность | |
dc.subject | competence approach | |
dc.subject | навчально-пізнавальна діяльність | |
dc.title | Специфіка навчально-пізнавальної діяльності учнів в контексті компетентнісного підходу до навчання | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |