У статті досліджено методику формування особистісного компоненту ключових
компетентностей учнів у процесі вивчення фізики. Доведено, що наявність цінностей, ціннісних
орієнтацій у його складі зумовлює необхідність застосування аксіологічного підходу в навчанні.
Визначено перелік цінностей, що входять до складу навчально-пізнавальної, інформаційної та здоров’язбережувальної компетентності учня, та методику їх формування.
В статье исследовано методику формирования личностного компонента ключевых
компетентностей учащихся в процессе изучения физики. Доказано, что наличие ценностей,
ценностных ориентаций в его составе приводит к необходимости применения аксиологического
подхода в обучении. Определен перечень ценностей, входящих в состав учебно-познавательной,
информационной и здоровьесберегательной компетентностей учащихся, а также методика их
формирования.
In the article was investigated the methods of forming personal component of the key competencies
of students in the process of studying physics. It is proved that the existence of values, system of values in
its structure cause the necessity of using axiological approach in the study. It is determined the list of
values that are part of teaching and learning, informational and health saving competencies of a student,
and the method of their formation.