У статті розглядаються можливості з’ясування фундаментального змісту задач з фізики під час їхнього розв’язування як засобу підвищення якості професійної підготовки вчителів фізики. Визначається, що застосування такого підходу в підготовці вчителів фізики розвиває в них здатність цілісного сприйняття фізичних явищ і процесів на основі системи фундаментальних принципів і понять фізики.
В статье рассматриваются возможности выяснения фундаментального содержания задач по физике во время их решения как средства повышения качества профессиональной подготовки учителей физики. Отмечается, что применение такого подхода в подготовке учителей физики развивает у них способность целостного восприятия физических явлений и процессов на основе системы фундаментальных принципов и понятий физики.
Opportunity to clarify the fundamental content inthe solution of physical tasks studied in this article. The fundamental content of tasks is used asa means of improving the quality of training of teachers of physics. Ability holistic perception ofphysical phenomena and processes developed in the process.