У статті розглядається проблема підготовки вчителів інформатики на засадах компетентністного підходу, зокрема, визначені роль та місце компетентнісно-орієнтованих завдань в курсі програмування. Подана схема створення компетентнісно-орієнтованого завдання
з врахуванням методу проектів. Описано застосування зазначеного підходу в курсі
“Програмування” для майбутніх вчителів інформатики.
В статье рассматривается проблема подготовки учителей информатики на принципах компетентностного подходу, в частности, определены роль та место компетентностно-ориентированных задач в курсе программирования. Подана схема построения компетентностно-ориентированной задачи с учетом метода проектов. Описано использование описанного подходу в курсе “Программирования” для будущих учителей информатики.
This paper addresses the problem of training informatics teachers based on competency approach, including the role and the place of competency-based assignments in programming courses. The present scheme of creating a competency-basedobjectives with regard to the method of projects. The application of this approach in the course “Programming” for future informatics teachers is escribed.