У статті представлені критерії оцінки професійної компетентності вчителя початкових класів є складовою аналізу проблеми педагогічного професіоналізму. Запропонований підхід не претендує на вичерпну повноту і глибину, але разом з тим створює фундамент для зручної і доступної діагностики професійної компетентності вчителя.
В статье представлены критерии оценки профессиональной компетентности учителя
начальных классов являются составляющей анализа проблемы педагогического
профессионализма. Предложенный подход не претендует на исчерпывающую полноту и глубину,
но вместе с тем создает фундамент для удобной и доступной диагностики профессиональной
компетентности учителя.
In the articles presented criteria of estimation of professional competence of teacher of initial
classes are the constituent of analysis of problem of pedagogical professionalism. Offered approach does
not apply on exhaustive plenitude and depth, but at the same time creates foundation for comfortable and
accessible diagnostics of professional competence of teacher.