Йдеться про створення організаційно-педагогічних умов підвищення фундаментальної (прикладної) та методичної підготовки вчителів природничих дисциплін загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти. Умови – це певний зміст занять та форми їх проведення. Зроблено акцент на використання багатофункціонального потенціалу експерименту в навчанні вчителів.
Речь идет о создании организационно-педагогических условий повышения фундаментальной (прикладной) и методической подготовки учителей естественных дисциплин общеобразовательных учебных заведений в системе последипломного педагогического образования. Условия– это определенное содержание занятий и формы их проведения. Сделан акцент на использование многофункционального потенциала эксперимента в обучении учителей.
It is about creating organizational and pedagogical conditions to increase of basic (applied) and methodological training of sciences teachers insecondary schools in system postgraduate teacher education. Conditions is a certain contents of the study and forms their conduction. The accent is made on the use of multifunctional potential of experiment in the teaching for teachers.