Проведений ґрунтовний аналіз стану розроблення проблеми “навчання у вишах крізь дослідництво” у провідних психолого-педагогічних першоджерелах і дисертаційних дослідженнях засвідчив наявність полісемії її понятійно-категоріального апарату. Він дозволив сформулювати низку теоретичних положень для розроблення методичної системи формування дослідницьких умінь майбутніх біологів.
Проведенный обстоятельный анализ состояния разработки проблемы “обучения в вузах через исследование” в ведущих психолого-педагогических первоисточниках и диссертационных исследованиях показал наличие полисемии ее понятийно-категориального аппарата. Он позволил сформулировать ряд теоретических положений для разработки методической системы формирования исследовательских умений будущих биологов.
Conducted a thorough analysis of the development ofthe problem of “teaching in universities across research” in leading psycho-educational primary sources and dissertations revealed the presence of polysemy its conceptual and categorical apparatus. It is allowed toformulate a number of theoretical propositions to develop methodological research skills formation system for future biologists.