Здійснено аналіз нової навчальної програми з біології для 6-9 класів з метою обґрунтування тематики і форм проектної діяльності учнів. Встановлена коректність тематики зазначених проектів. На основі типологізації навчальних проектів виявлена їх доцільність під час вивчення окремих тем шкільного курсу біології. Запропонована орієнтовна структура визначених типів
навчальних проектів.
Проанализирована новая учебная программа по биологии для 6-9 классов для обоснования тематики и форм проектной деятельности учащихся. Установлена корректность тематики предложенных программою проектов. На основе определения типов учебных проектов программы определена их целесообразность при изучении определенных тем школьного курса
биологии. Предложена ориентировочная структура определенных тиров учебных проектов.
New school curriculum on biology for 6-9 forms for themes and forms of students’ project activity is analyzed in the article. The propriety of given in the curriculum themes isdefined. The types of teaching projects are distinguished to their value. The structure of definite types of teaching рrojects is offered.