DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 47 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8065
Title: Програмний засіб "Booster subject play"в системі рейтингової оцінки знань студентів з дисципліни "Теорія ймовірностей і математична статистика"
Authors: Горбачук, В. О.
Парчук, М. І.
Keywords: лабораторно-практичне заняття
педагогічний програмний засіб
електронний навчальний посібник
система комп’ютерного тестування
лабораторно-практическое занятие
педагогическое программное средство
электронное учебное пособие
система компьютерного тестирования
laboratory practical classes
teaching software tool
electronic textbook
a computertesting
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Горбачук В. О. Програмний засіб "Booster subject play"в системі рейтингової оцінки знань студентів з дисципліни "Теорія ймовірностей і математична статистика" / В. О. Горбачук, М. І. Парчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 47. - C. 49-55.
Abstract: У статті проаналізовано можливості та запропоновано методичні рекомендації щодо застосування програмного засобу“Booster Subject Play”, розробленого за участю авторів, при проведенні практичних та лабораторно-практичних занять з теорії ймовірностей і математичної статистики для студентів фізико-математичних спеціальностей педагогічних університетів.
В статье проанализированы возможности и предложены методические рекомендации по применению программного средства“Booster Subject Play”, разработанного при участии авторов, для проведения практических и лабораторно-практических занятий по теории вероятностей и математической статистике для студентов физико-математических специальностей педагогических университетов.
In the article carried out the opportunities and proposed guidelines for the application of the software “Booster Subject Play”, developed with the participation of authors, to provide practical and laboratory practical classes on probability theory and mathematical statistics for students of physics and mathematics specialties of pedagogical universities.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8065
Appears in Collections:Випуск 47

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gorbachuk_Parchuk.pdf5.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.