У статті розглянуто систему методичних компетенцій, що відображають суспільно
задані вимоги до обсягу й рівня засвоєння студентами сукупності методичних знань, навичок,
умінь, ціннісних орієнтацій та досвіду виконання таких видів методичної діяльності як
методичне моделювання, проектування, прогнозування, конструювання.
В статье рассмотрена система методических компетенций, отражающих общественно
заданные требования к объему и уровню усвоения студентами совокупности методических
знаний, навыков, умений, ценностных ориентаций и опыта выполнения таких видов
методической деятельности как методическое моделирование, проектирование,
прогнозирование, конструирование.
The article deals with the system of competencies that reflect socially defined set of requirements
for the volume and level of mastering the knowledge, skills, abilities, values and experience in context,
methods, forms of teaching math in profile school, specially such kinds of activities as methodological
modeling, design, forecasting, constructing.