DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8015
Title: Методика навчання майбутніх учителів технологій комп'ютерного моделювання та проектування
Authors: Марченко, Станіслав Сергійович
Keywords: методика навчання
майбутній учитель технологій
зміст підготовки
комп’ютерне моделювання та проектування
педагогічні умови
готовність
methods of education
future teacher of technologies
content of training
computer modeling and design
pedagogical conditions
readiness
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
Citation: Марченко, Станіслав Сергійович. Методика навчання майбутніх учителів технологій комп'ютерного моделювання та проектування : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. С. Марченко ; наук. керівник М. С. Корець ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 19 с.
Abstract: Дисертація присвячена проблемі навчання майбутніх учителів технологій комп’ютерного моделювання та проектування. У роботі доведено необхідність підготовки майбутніх учителів технологій до комп’ютерного моделювання та проектування. Визначено педагогічні умови ефективного навчання. Виділені структурні компоненти, критерії, показники та рівні готовності майбутніх учителів технологій до комп’ютерного моделювання та проектування. Розкрито структуру та зміст навчання майбутніх учителів технологій комп’ютерного моделювання та проектування, яке є орієнтованим на професійну діяльність. Розроблено модель організації та методики навчання майбутніх учителів технологій комп’ютерного моделювання та проектування. Описано методику проведення занять із дисципліни «Комп’ютерне моделювання та проектування».
Dissertation is devoted to the problems of future teachers’ training of technologies of computer modeling and design. The work proved the need for the future teachers’ preparation of technology of computer modeling and design. Pedagogical conditions of this training were determined. Structural components, criteria, indicators and levels of readiness of future teachers to technologies of computer modeling and design were marked. Structure and content of future teachers’ training of technologies of computer modeling and design, oriented to professional activity, were disclosed. The model of organization and methods of future teachers’ training of technologies of computer modeling and design was developed. Methods of lesson plans of Computer modeling and design were considered.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8015
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marchenko.pdf367.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.