Дисертаційне дослідження присвячено проблемі формування соціальної активності студентів в умовах діяльності органів самоврядування вищого навчального закладу.
Обґрунтовано модель формування соціальної активності студентів в умовах діяльності органів самоврядування вищого навчального закладу, що містить такі складові: мета, принципи, етапи, соціально-педагогічні умови формування соціальної активності студентів в умовах діяльності органів самоврядування вищого навчального закладу, напрями діяльності, критерії (пізнавальний, оцінно-емоційний, світоглядний, діяльнісно-поведінковий), показники та рівні сформованості соціальної активності студентів, результат. Здійснено розробку та апробацію методичного забезпечення процесу формування соціальної активності студентів в умовах діяльності органів самоврядування вищого навчального закладу.
The dissertation is devoted to the formation of social activity of students in the activities of Government University.
The model of formation of social activity of students in the activities of government higher education institution (components: social order, purpose, scientific approaches, principles, stages, terms of implementation, result); activities of government higher education; criteria (cognitive, evaluative and emotional, ideological, action-behavioral), their performance and levels of social activity of students; social and educational conditions of the social activity of students in the activities of government university. Done developing and testing methods to ensure the process of formation of social activity of students in the activities of Government University.