У дисертації розкрито сучасні тенденції і перспективи застосування інформаційних технологій у графічній підготовці студентів. Визначено психолого-педагогічні закономірності навчально-пізнавальної діяльності студентів в умовах комп’ютерного навчання та розкрито механізми управління цією діяльністю студентів в триланковій дидактичній системі “викладач – комп’ютер – студент”. Обгрунтовано можливості застосування інформаційних технологій у графічній підготовці студентів вищих навчальних закладів.
Диссертация посвящена исследованию возможностей использования информационных технологий в графической подготовке студентов высших учебных заведений. Исследование подтверждает, что современные информационные технологии находят широкое применение в разных сферах практической и образовательной деятельности. Их применение обеспечивается постоянным усовершенствованием технических возможностей компьютерных средств и программного обеспечения к ним.
The dissertation is devoted to a problem of use of new information technologies in graphic preparation of the students of higher educational institutions. In it the preconditions of graphic education of the students of technical specialities of high schools are covered social - guided., the real process of computer training of the students is ascertained, the prospects of a computerization of training and basic didactic of feature of application of computer engineering in training are considered.