DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/797
Title: Комп'ютерна грамотність як складова професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи
Authors: Макаренко, Леся Леонідівна
Keywords: комп’ютерна грамотність вчителя початкової школи
інформаційно-комунікаційні технології
інформатизація освіти
принципи та умови формування комп’ютерної грамотності вчителя початкової школи
модель формування комп’ютерної грамотності
computer literacy of the teacher in elementary school
information-communication technologies
information of education
principles and conditions of computer literacy formation of the teacher of elementary school
model of formation of computer literacy
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Макаренко, Леся Леонідівна. Комп'ютерна грамотність як складова професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л.Л. Макаренко ; наук. кер. І. М. Шапошнікова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 22 с.
Abstract: Дисертація присвячена проблемі формування комп’ютерної грамотності майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки. Проаналізовано стан розробки проблеми в науково-педагогічній і методичній літературі. Визначено критерії сформованості комп’ютерної грамотності вчителя початкової школи. Розроблена модель формування комп’ютерної грамотності майбутніх учителів спеціальності “початкове навчання”, що окреслює взаємозв’язки компонентів даної системи, умов та принципів підготовки майбутнього вчителя в процесі формування комп’ютерної грамотності. Ефективність моделі формування комп’ютерної грамотності майбутніх учителів початкової школи та впровадження в навчальний процес спецпрактикуму “Інформаційні технології у професійній підготовці вчителя початкової школи” доведено кількісними та якісними показниками формувального експерименту.
The dissertation is devoted to questions of formation of computer literacy of the teacher to be of elementary school during vocational training on a speciality “Elementary education”. Computer literacy is a complex multifunctional system with numerous connections between its components. It is proved, that the essence of concept “computer literacy of the teacher to be in elementary school” is treated from positions of a parity of concepts “literacy”, “erudition”, “professional competence”, “culture”, “mentality”, therefore there are different fillings of its contents. Stages of computer literacy formation of the teacher to be in elementary school are as follows: propaedeutic, basic, integrally-methodical and practically-reflexive. Efficiency of use of model of computer literacy’ formation of the teachers to be in elementary school has been proved by quantitative and qualitative indicators of forming experiment.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/797
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Makarenko.pdf300.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.