ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сегеда, Наталя Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2015-08-28T17:32:17Z | |
dc.date.available | 2015-08-28T17:32:17Z | |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.citation | Сегеда, Наталя Анатоліївна. Підготовка майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. А. Сегеда ; наук. кер. І. А. Зязюн ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2002. — 20 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7951 | |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено вивченню проблеми підготовки майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації. Висвітлено генезис та еволюцію поняття “самореалізація особистості” як педагогічного феномену, визначено теоретичні засади дослідження проблеми; конкретизовано сутність професійної самореалізації вчителя музики, уточнено її визначення та структуру; за розробленою програмою продіагностовано стан підготовки до професійної самореалізації студентів музично-педагогічних факультетів педагогічних вищих навчальних закладів. Розроблено та теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічну систему, яка складається з структурно-функціонального змісту та відповідає певним педагогічним умовам його практичного втілення шляхом використання запронованої експериментальної методики. Проаналізовано результати й визначено ефективність проведеної дослідницько-експериментальної роботи. | uk_UA |
dc.description.abstract | Диссертация посвящена изучению проблемы подготовки будущего учителя музыки к профессиональной самореализация. В процессе изучения генезиса и эволюции понятия “самореализация личности” определены теоретические предпосылки исследования указанной проблемы, которые содержатся в философском, культурологическом, психолого-педагогическом аспектах социально-гуманитарных знаний и сконцентрированы в экзистенциальных и антропологических взглядах философов-гуманистов на сущность бытия человека, системно-деятельностном историко-эволюционном подходе отечественных психологов в изучении проблемы развития личности и её роста, в культурологическом подходе к решению проблем профессиональной подготовки будущего учителя к самореализации в педагогической деятельности, в определении и признании гуманистической функции музыки. | uk_UA |
dc.description.abstract | The dissertation is devoted to the problem of training of intending music teachers for professional self-realization. Genesis and evolution of the notion “self-realization” is explored, theoretical preconditions of the problem study are determined. The essence of professional self-realization of a teacher is analysed, the concept of self-realization is defined and its organization (arrangement, construction) is theoretically substantiated. The condition of student’s training for professional self-realization at Musical-Pedagogical Faculties of Pedagogical Institutes is determined. Organizational pedagogical system of formation of structural components of intending music teacher’s professional self-realization is developed, scientifically substantiated and experimentally tested, its effectiveness is analysed. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | самореалізація особистості | uk_UA |
dc.subject | професійна самореалізація вчителя музики | uk_UA |
dc.subject | професійна індивідуальність | uk_UA |
dc.subject | професійно-педагогічний потенціал | uk_UA |
dc.subject | механізм професійної самореалізації вчителя музики | uk_UA |
dc.subject | організаційно-педагогічна система | uk_UA |
dc.subject | технологія підготовки до професійної самореалізації майбутнього вчителя музики | uk_UA |
dc.subject | самореализация личности | uk_UA |
dc.subject | профессиональная самореализация учителя музыки | uk_UA |
dc.subject | профессиональная индивидуальность | uk_UA |
dc.subject | профессионально-педагогический потенциал | uk_UA |
dc.subject | механизм профессиональной самореализации учителя музыки | uk_UA |
dc.subject | организационно-педагогическая система | uk_UA |
dc.subject | технология подготовки к профессиональной самореализации будущего учителя музыки | uk_UA |
dc.subject | the personality’s self-realization | uk_UA |
dc.subject | the music teacher’s professional self-realization | uk_UA |
dc.subject | he professional individuality | uk_UA |
dc.subject | the professional pedagogical potential | uk_UA |
dc.subject | he mechanism of the professional self-realization of the music teacher’s | uk_UA |
dc.subject | organization pedagogical system | uk_UA |
dc.subject | the technology of the future music teacher’s training of the professional self-realization | uk_UA |
dc.subject.classification | 378.147:78 | uk_UA |
dc.title | Підготовка майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |