Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сегеда, Наталя Анатоліївна
dc.date.accessioned 2015-08-28T17:32:17Z
dc.date.available 2015-08-28T17:32:17Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Сегеда, Наталя Анатоліївна. Підготовка майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. А. Сегеда ; наук. кер. І. А. Зязюн ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2002. — 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7951
dc.description.abstract Дисертацію присвячено вивченню проблеми підготовки майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації. Висвітлено генезис та еволюцію поняття “самореалізація особистості” як педагогічного феномену, визначено теоретичні засади дослідження проблеми; конкретизовано сутність професійної самореалізації вчителя музики, уточнено її визначення та структуру; за розробленою програмою продіагностовано стан підготовки до професійної самореалізації студентів музично-педагогічних факультетів педагогічних вищих навчальних закладів. Розроблено та теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічну систему, яка складається з структурно-функціонального змісту та відповідає певним педагогічним умовам його практичного втілення шляхом використання запронованої експериментальної методики. Проаналізовано результати й визначено ефективність проведеної дослідницько-експериментальної роботи. uk_UA
dc.description.abstract Диссертация посвящена изучению проблемы подготовки будущего учителя музыки к профессиональной самореализация. В процессе изучения генезиса и эволюции понятия “самореализация личности” определены теоретические предпосылки исследования указанной проблемы, которые содержатся в философском, культурологическом, психолого-педагогическом аспектах социально-гуманитарных знаний и сконцентрированы в экзистенциальных и антропологических взглядах философов-гуманистов на сущность бытия человека, системно-деятельностном историко-эволюционном подходе отечественных психологов в изучении проблемы развития личности и её роста, в культурологическом подходе к решению проблем профессиональной подготовки будущего учителя к самореализации в педагогической деятельности, в определении и признании гуманистической функции музыки. uk_UA
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the problem of training of intending music teachers for professional self-realization. Genesis and evolution of the notion “self-realization” is explored, theoretical preconditions of the problem study are determined. The essence of professional self-realization of a teacher is analysed, the concept of self-realization is defined and its organization (arrangement, construction) is theoretically substantiated. The condition of student’s training for professional self-realization at Musical-Pedagogical Faculties of Pedagogical Institutes is determined. Organizational pedagogical system of formation of structural components of intending music teacher’s professional self-realization is developed, scientifically substantiated and experimentally tested, its effectiveness is analysed. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject самореалізація особистості uk_UA
dc.subject професійна самореалізація вчителя музики uk_UA
dc.subject професійна індивідуальність uk_UA
dc.subject професійно-педагогічний потенціал uk_UA
dc.subject механізм професійної самореалізації вчителя музики uk_UA
dc.subject організаційно-педагогічна система uk_UA
dc.subject технологія підготовки до професійної самореалізації майбутнього вчителя музики uk_UA
dc.subject самореализация личности uk_UA
dc.subject профессиональная самореализация учителя музыки uk_UA
dc.subject профессиональная индивидуальность uk_UA
dc.subject профессионально-педагогический потенциал uk_UA
dc.subject механизм профессиональной самореализации учителя музыки uk_UA
dc.subject организационно-педагогическая система uk_UA
dc.subject технология подготовки к профессиональной самореализации будущего учителя музыки uk_UA
dc.subject the personality’s self-realization uk_UA
dc.subject the music teacher’s professional self-realization uk_UA
dc.subject he professional individuality uk_UA
dc.subject the professional pedagogical potential uk_UA
dc.subject he mechanism of the professional self-realization of the music teacher’s uk_UA
dc.subject organization pedagogical system uk_UA
dc.subject the technology of the future music teacher’s training of the professional self-realization uk_UA
dc.subject.classification 378.147:78 uk_UA
dc.title Підготовка майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу