Дисертація містить аналіз підготовки майбутніх вчителів трудового навчання до професійно-педагогічної діяльності взагалі і до естетичного виховання учнів основної школи зокрема. У роботі обґрунтовано систему підготовки майбутніх вчителів трудового навчання до естетичного виховання учнів, основою якої є соціальні вимоги до підготовки відповідних фахівців, педагогічне керівництво, формування готовності студентів до естетичного виховання учнів.
Диссертация посвящена проблеме подготовки будущих учителей трудового обучения к эстетическому воспитанию учащихся, как неотъемлемой части их профессиональной деятельности. На основе философской психолого-педагогической, методической литературы в работе рассмотрены понятия “система”, “готовность”, “эстетическое воспитание”, “эстетическое образование”, “эстетическое развитие”. Теоретически обоснованные и экспериментально проверенные результаты проведенного исследования, могут быть использованы как научно-педагогическая основа для усовершенствования процесса подготовки учителей трудового обучения.
This dissertation is dedicated to the problem with preparations of the future teaches of the labour education to the aesthetic upbringing of the purple as imprescriptible part of their professional activities. Using philosophic psychological-pedagogical, methodical literature, this work has taken up following conceptions: “system”, “readiness”, “aesthetic upbringing”, “aesthetic education”, “aesthetic development”, “creative work”. Results are based on the experimental investigations and can be used as a scientific-pedagogical basis for the advanced process of the future teaches of the labour education.