DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7941
Title: Теоретичні основи формування професійних мовленнєвих умінь у майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей
Authors: Пасинок, Валентина Григорівна
Keywords: мовленнєва культура
мовленнєва діяльність
педагогічні умови
організаційно-технологічні умови
модель формування мовленнєвих умінь
функції мовленнєвої діяльності
професійні мовленнєві уміння
речевая деятельность
профессионально-педагогическая речь
педагогические условия
модель формирования речевых умений
профессиональные речевые умения
culture of speech
speack activity
professional pedagogic speech skills and habits
organization and technology conditions
individualization of speech habits
fuctions of speech activities
professional speach skills
Issue Date: 2002
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Пасинок, Валентина Григорівна. Теоретичні основи формування професійних мовленнєвих умінь у майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей : атореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / В. Г. Пасинок ; наук. кер. Л. С. Нечепоренко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2002. — 40 с.
Abstract: У дисертації науково обґрунтовано концептуальні підходи до розробки змісту й організації процесу формування у студентів професійних мовленнєвих умінь; уточнено сутнісні характеристики провідних дефініцій: “мовленнєві уміння”, “мовленнєва підготовка”, “педагогічне мовлення”, “мовленнєва діяльність”, “мовленнєва культура”; розроблено дидактичну модель процесу формування у майбутнього вчителя мовленнєвих умінь, яка полягає в упорядкуванні процесу мовленнєвої підготовки і модифікації його відповідно до мети і змісту навчання студентів та їхньої базової освіти; визначено основні критерії й показники мовленнєвої підготовки майбутнього фахівця; доведено ефективність науково-методичної системи формування культури професійного мовлення майбутнього спеціаліста.
Работа является теоретико-экспериментальным исследованием проблемы речевой подготовки будущего учителя в контексте его педагогического мастерства. В диссертации освещены вопросы, касающиеся теории и практики речевой подготовки студентов нефилологических специальностей высших учебных педагогических заведений, обоснована концепция речевой подготовки как общедидактическая проблема, определена и разработана система педагогических условий, обеспечивающих эффективную речевую подготовку студента за период его обучения в высшей педагогической школе.
The dissertation presents scientifically grounded concepts for developing the content and organisation of the process of forming the students’ professional language skills; specifies the essential characteristics of the leading definitions: “language skills”, “language training”, “pedagogic language”, “language activity”, “language culture”; presents its own didactic model of the process of forming a future teacher’s language skills, which regulates the language training process and modifies it with regard to the aim and content of the students’ training and their basic education; defines the main criteria and characteristics of a future specialist’s language training; proves the efficiency of a scientific and methodological system of forming a future specialist’s professional language culture.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7941
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pasynok.pdf355.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.