DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/794
Title: Історико-методичний аналіз розвитку методів розв'язування задач з алгебри в загальноосвітній школі
Authors: Нак, Марина Миколаївна
Keywords: алгебра
алгебра і початки аналізу
метод розв’язування алгебраїчних задач
алгоритм або правило-орієнтир методу
операційний склад методу розв’язування задач
algebra
algebra and beginnings of the analysis
method of a solution of algebraic problems
algorithm or correct-reference points of a method
operational structure of a method of problem solving
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Нак, Марина Миколаївна. Історико-методичний аналіз розвитку методів розв'язування задач з алгебри в загальноосвітній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / М. М. Нак ; наук. кер. З. І. Слєпкань ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2007. — 19 с.
Abstract: Робота присвячена організації вивчення методів і способів розв’язування алгебраїчних за-дач в загальноосвітній школі. Досліджено історію зародження і розвитку методів та способів розв’язування, встановлено їх роль і місце в курсі алгебри загальноосвітньої школи. Виділена гру-па основних методів, безпосередньо пов’язаних із змістом теоретичного курсу алгебри, запропо-новано порядок їх вивчення в курсі алгебри, алгебри і початків аналізу загальноосвітньої школи. Для цих методів розроблено методичні рекомендації, які пройшли експериментальну апробацію. В ході експерименту встановлено, що активне і свідоме засвоєння методів та їх використання на практиці неможливе без вивчення алгоритму методу чи правила-орієнтиру (евристичної схеми) та його операційного складу.
The work is devoted to the organization of studying the methods and ways of doing algebraic sums in a secondary school. The history of origin and development of methods and ways of doing sums are researched, their role and place in the course of algebra in a secondary school is established. A group of basic methods directly connected with the contents of the theoretical course of algebra is distinguished, the order of their studying in the course of algebra, algebra and the beginning of the analysis in a secon-dary school is recommended. Methodical recommendations for these methods which had experimental approbation were developed. During the experiment it was established that active and conscious use of these methods in practice is impossible without studying algorithm of a method or a rule- reference point (the heuristic scheme) and its operational structure.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/794
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nak.pdf285.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.