DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7931
Title: Краєзнавча освіта в системі професійної підготовки вчителя
Authors: Обозний, Василь Васильович
Keywords: краєзнавство
модель краєзнавчої освіти майбутнього вчителя
краєзнавчо-орієнтований педагогічний процес
педагог-організатор
педагогічне проектування
зміст краєзнавчої освіти
підручник
система краєзнавчого навчання
педагогічна технологія
ефективність і функціональність змісту освіти
краеведение
модель краеведческого образования будущего учителя
краеведчески ориентированный педагогический процесс
педагог-организатор
педагогическое проектирование
содержание краеведческого образования
учебник
система краеведческого обучения
педагогическая технология
эффективность и функциональность содержания обучения
study of local lore
he model of the regional studies education for the future teacher
the contents of regional studies education
teacher organizer
pedagogical project
the regional studies focused pedagogical process
textbook
the regional studies training system
pedagogical technology
potency and functionality of educational contents
Issue Date: 2002
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Обозний, Василь Васильович. Краєзнавча освіта в системі професійної підготовки вчителя : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / В. В. Обозний ; наук. кер. Л. П. Вовк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 40 с.
Abstract: Дисертація містить дослідження теоретико-методологічних, організаційних і навчально-методичних аспектів краєзнавчої підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів. На прикладі краєзнавчої педагогічної освіти проведена конкретизація загальної методології системного аналізу складних соціокультурних явищ. Визначення сутності, призначення, внутрішньої будови, тенденцій розвитку краєзнавчої педагогічної освіти дає можливість на практиці конструювати стратегію побудови її структурних компонентів та здійснювати ефективне управління ними.
Диссертация содержит исследованиє теоретико-методологических, организационных и учебно-методических аспектов краеведческой подготовки студентов педагогических высших учебных заведений. На примере краеведческого педагогического образования проведена конкретизация общей методологий системного анализа сложных социокультурных явлений. Определение сущности, назначения, внутреннего строения, тенденций развития краеведческого педагогического образования дает возможность на практике конструировать стратегию построения его структурных компонентов и осуществлять эффективное управление ими.
The thesis contains the research of theoretical, methodical, organizational and teaching-methodical aspects of higher pedagogical educational establishment’s students for local lore activity. The definition of essence, usage, intire structure, the tendencies of local lore pedagogical education development gives the opportunity to build the strategy of components structure in practice and to carry out their effective governing. Evolving the theoretically granted model of teachers education concerning local customs and traditions made it possible to create an individual approach to the methodological system. Pedagogical staff can evolve their own approach to solve the problem of education based on local customs and tradition after mastering the technique of the system.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7931
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Obozny.pdf303.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.