DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7926
Title: Методичні засади розвитку слухо-моторних уявлень молодших школярів у процесі музичного навчання
Authors: Матковська, Марина Вікторівна
Keywords: музично-виконавська діяльність
фортепіанне навчання
слухо-моторні уявлення
музично-слуховий самоконтроль
музыкально-исполнительская деятельность
фортепианное обучение
слухо-моторные представления
музыкально-слуховой самоконтроль
musical performance
piano teaching
auditory activated images
musical self-control
Issue Date: 2002
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Матковська, Марина Вікторівна. Методичні засади розвитку слухо-моторних уявлень молодших школярів у процесі музичного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / М. В. Матковська ; наук. кер. О. П. Щолокова ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2002. - 20 с.
Abstract: Дослідженням обґрунтовано концепцію розвитку слухо-моторних уявлень молодших школярів в навчально-виховному процесі дитячих музичних шкіл. Представлено матеріали експериментального вивчення процесу формування слухо-моторних уявлень учнів. Апробовано методику формування структурних компонентів слухо-моторних уявлень в умовах музичного виконавства. Визначено зміст організації навчально-виховного процесу для формування слухо-моторних уявлень на початковому етапі фортепіанного навчання. Доведено важливість одержаних результатів для подальшого розвитку музично-педагогічної теорії і практики.
Диссертация посвящена одному из актуальных аспектов музыкальной педагогики – развитию слухо-моторных представлений младших школьников в учебно-воспитательном процессе детских музыкальных школ. Актуальность исследования обусловлена объективной необходимостью поиска методик фортепианного обучения в связи с массовым характером образования и приобщения к музыкально-исполнительской деятельности детей с разными музыкальными способностями. Исследование показало, что предложенная методика способствует оптимизации учебного процесса, становится мощным стимулом художественного освоения музыкальных произведений и существенно расширяет творческую самостоятельность учеников.
The research presents the conception of auditory activated images development of junior pupils in the teaching process at musical schools for children. There is an experimental investigation of auditory activated images formation of pupils. Methodology of the development of structural components of auditory activated images has been introduced into practice in conditions of musical performance. The contents of teaching process organization for auditory activation images formation of elementary level of piano teaching has been determined. The significance of the obtained results for further development of theory and practice of music has been proved.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7926
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Matkovska M. V..pdf261.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.