У дисертації обґрунтовано можливість підвищення рівня теоретичних знань учнів при систематичному і цілеспрямованому використанні у навчальному процесі прикладних математичних інструментальних пакетів. Розроблено окремі компоненти комп’ютерно-орієнтованої методичної системи навчання алгебри та початків аналізу. Запропоновано систему комп’ютерних лабораторних робіт з алгебри та початків аналізу. Сформульовано принципи відбору прикладних програмних засобів для навчання алгебри та початків аналізу. Обґрунтовано вибір для експериментальної методики ППЗ GRAN1 та DERIVE. Розроблено методику організації та проведення лабораторних робіт.
Диссертация посвящена проблеме повышения уровня теоретических знаний учащихся старших классов на основе использования средств новых информационных технологий при обучении алгебре и началам анализа. В работе теоретически обоснована и экспериментально апробирована методика проведения уроков-лабораторных работ по алгебре с использованием прикладных пакетов GRAN1 и DERIVE.
The dissertation is devoted to the problem of the theoretical knowledge level rising by the using the new information technology facilities. Some components of the computer oriented system of teaching algebra and beginning of the analysis were worked. The main components of the experimental system are the computer oriented laboratory works. Experimental learning showed that proposed approach allows combining and utilising the traditional and new information technologies in educational practice. The principles of the pedagogic software choice for studying algebra and beginning of the analysis and the principles of carrying out the computer oriented laboratory works were formulated.