ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Костриця, Наталія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2015-08-25T12:58:10Z | |
dc.date.available | 2015-08-25T12:58:10Z | |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.citation | Костриця, Наталія Миколаївна. Формування українського професійного мовлення у студентів вищих навчальних закладів економічної освіти України : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н. М. Костриця ; наук. кер. Л. М. Паламар ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2002. - 16 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7919 | |
dc.description.abstract | У дослідженні визначено основні чинники ефективного навчання української мови та розроблено й апробовано методику роботи над формуванням професійного мовлення на економічних факультетах вищих навчальних закладів освіти. Методика базується на спеціально створеній програмі з відповідною типологією вправ, відібраному лексичному матеріалі для різних видів мовленнєвої діяльності, застосуванні ситуативно-тематичного підходу до навчання. | uk_UA |
dc.description.abstract | Диссертация содержит теоретическое и экспериментальное исследование проблемы формирования профессиональной речи у студентов высших учебных заведений экономического образования. Формирование профессиональной речи – это одна из важнейших задач подготовки специалистов, которая реализуется прежде всего на основе преподавания курса “Деловой украинский язык”. Разработанная и апробированная методика работы по формированию профессиональной речи у студентов экономических специальностей может быть использована для других специальностей высших учебных заведений образования Украины. | uk_UA |
dc.description.abstract | The dissertation determined key factors of effective Ukrainian language studying and developed and tested a methodology of work aimed at the formation of professional speech in economic faculties of higher educational establishments. The methodology is based on a specially developed programmer with an appropriate typology of exercises, selected lexical material for various types of speech, and envisages application of situation and theme approach in training process. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | професійне мовлення | uk_UA |
dc.subject | дискурс | uk_UA |
dc.subject | професійна лексика | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | форми мовлення | uk_UA |
dc.subject | активні методи навчання | uk_UA |
dc.subject | критерії оцінювання | uk_UA |
dc.subject | мовленнєва ситуація | uk_UA |
dc.subject | профессиональная речь | uk_UA |
dc.subject | дискурс | uk_UA |
dc.subject | профессиональная лексика | uk_UA |
dc.subject | формы речи | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогические условия | uk_UA |
dc.subject | активные методы обучения | uk_UA |
dc.subject | критерии оценивания | uk_UA |
dc.subject | речевая ситуация | uk_UA |
dc.subject | professional speech | uk_UA |
dc.subject | discourse | uk_UA |
dc.subject | professional vocabulary | uk_UA |
dc.subject | psychological and pedagogical conditions | uk_UA |
dc.subject | pedagogical conditions | uk_UA |
dc.subject | forms of speech | uk_UA |
dc.subject | active training methods | uk_UA |
dc.subject | evaluation criteria | uk_UA |
dc.subject | speech situation | uk_UA |
dc.subject.classification | 372.461:378.4:37.015.6 | uk_UA |
dc.title | Формування українського професійного мовлення у студентів вищих навчальних закладів економічної освіти України | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |