Дисертація присвячена дослідженню психологічних умов активізації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів в процесі вивчення психологічних дисциплін. Для активізації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів необхідно: формування змістовних мотивів навчально-пізнавальної діяльності та професійного самовизначення; використання сучасних концепцій навчання; надання навчальному матеріалу особистісного смислу, який би викликав навчально-пізнавальний інтерес у студентів; використання методів і прийомів навчання, які б активізували навчальну і пізнавальну активність, створення психологічних умов, активізації творчої навчально-пізнавальної діяльністі студентів. Творча пізнавальна діяльність характеризується єдністю мотиваційних, інтелектуальних, процесуальних, емоційно-вольових процесів і формується в навчальному процесі, який є двостороннім і залежить від суб’єкт-суб’єктної взаємодії.
Диссертация посвящена исследованию психологических условий активизации творческой учебно-познавательной деятельности студентов высших учебных заведений в процессе изучения психологических дисциплин. Показателем готовности специалиста к профессиональной деятельности является сформированность познавательной активности - сложного системного качества субъекта, которое интегрирует такие качественные характеристики познавательной деятельности как познавательную самостоятельность, познавательную инициативность, полноту и устойчивость знаний, умений и навыков в этой сфере деятельности.
The dissertation is dedicated to the investigation of psychological conditions activation of creative scientific-cognitive students activity in the process of learning of psychological subjects. In order to activate the creative scientific-cognitive activity of students it is necessary to meet the following: the formation of substantial motives and motivation of professional self-determination; use of modern learning concepts on the basis of humanistic philosophy of formation; attachment of personal sense to educational material; educational material construction in the way to assist the organization of students’ searching activity; the usage of such methods and devices of teaching, scientific-cognitive students’ activity, organizational forms of learning, which activate the scientific and cognitive activity of in the educational process; application of psychological devices of stimulating of students’ active cognitive activity etc.