DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7875
Title: Професійно-педагогічна підготовка вчителів у Великій Британії (90-і роки XX століття)
Authors: Яцишин, Наталія Пилипівна
Keywords: Україна
Украина
Ukraine
Велика Британія
Великобритания
Great Britain
професійно-педагогічна підготовка
профессионально-педагогическая подготовка
professional preparation
педагогічна освіта
педагогическое образование
pedagogic education
досвід
опыт
experience
реформування
реформирование
reformation
Issue Date: 1998
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Яцишин, Наталія Пилипівна. Професійно-педагогічна підготовка вчителів у Великій Британії (90-і роки ХХ століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. П. Яцишин ; наук. кер. І. І. Шкурко ; М-во освіти і науки України ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 18 с.
Abstract: У дисертації досліджується сучасний стан розвитку і вдосконалення професійно-педагогічної підготовки британських вчителів, прослідковуються історичні традиції педагогічної освіти Великої Британії, розкрито зміст і основні напрямки державного регулювання процесу підготовки вчителів, проаналізовано діяльність освітніх закладів і установ по підготовці педагогічних кадрів, висвітлено основний зміст інноваційних форм британської освіти (“наукова”,”медіа”, екологічна, ”піс”, інтеркультурна). Також запропоновано ряд практичних рекомендацій щодо використання британського досвіду в практиці професійно-педагогічної підготовки і перепідготовки вчительських кадрів України.
Диссертация на соискание ученой степени кандидата педагогических наук по специальности 13.00.01- Теория и история педагогики.-Национальный педагогический университет имени М.П. Драгоманова, Киев, 1998. В диссертации исследуется современное состояние развития и усовершенствования профессионально-педагогической подготовки британских учителей, прослеживаются исторические традиции педагогического образования Великобритании, раскрыто содержание и основные направления государственного регулирования процесса подготовки учителей, проанализирована деятельность образовательных учреждений по подготовке педагогических кадров, высветлено основное содержание инновационных форм британского образования (научная, “медиа”, экологичная, “пис”, интеркультурная), а также разработаны практические рекомендации по использованию британского опыта в практике профессионально-педагогической подготовки и переподготовки учительских кадров Украины.
The present situation of the development and improvement of British teachers is investigated in this thesis. Historic traditions of teacher education in Great Britain are retraced in this work. Content and main trends of government policies concerning British teacher education process is analized. The functioning of teacher preparation establishments and institutions is described. The main content of innovative British educational forms (scientific, media, environment, peace, intercultural) is covered in this thesis. Some practical recommendations concerning the usage of British experience in teacher education and in the system of Ukrainian pedagogical education are suggested.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7875
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yatsishin.DOC425.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.