Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дидактичні основи використання еталонних вимірників якості знань у навчанні фізики старшокласників

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Семерня, Оксана Миколаївна
dc.date.accessioned 2012-07-02T09:42:59Z
dc.date.available 2012-07-02T09:42:59Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Семерня, Оксана Миколаївна. Дидактичні основи використання еталонних вимірників якості знань у навчанні фізики старшокласників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. М. Семерня ; наук. кер. П. С. Атаманчук ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2007. - 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/783
dc.description.abstract У дисертації запропоновано дидактичну систему використання еталонних вимірників якості знань, яка активізує пізнання та створює передумови розвитку творчих здібностей старшокласни-ків. Розроблена технологія навчання фізики розкриває напрями теорії управління пізнавальними процесами в аспекті об’єктивізації контролю успішності старшокласників на проміж¬ному, поточ-ному етапах. У ході проведення дослідження проаналізовано психолого-педагогічні чинники мо-делювання пошуково-твор¬чих систем навчання, визначено теоретичні передумови впровадження еталонних вимірників якості знань учнів у систему фізичної освіти, показано характерні особливо-сті цілеспрямування навчально-пізнавальної діяльнос¬ті учнів з фізики. На цій основі вперше запропоновано інноваційний підхід регулювання пізнавальної активнос-ті старшокласника на уроках фізики: систематичний контроль та корекція знань засобами еталон-них вимірників спричинює розвиток творчих здібностей. Структура цієї технології навчання фізики віддзеркалює особливості інноваційної парадигми освіти та забезпечує прогнозованість і результативність навчально-пізнавальної діяльності учнів. У роботі акцентовано дидактичні особливості використання еталонних вимірників якості знань у навчанні фізики старшокласників та виділено технологічний аспект використання завдань еталонного характеру на різних етапах та типах уроків з фізики, використання експериментальних задач еталонного характеру. Описано методику організації та проведення експерименту, проаналі-зовано його результати. ru_RU
dc.description.sponsorship In this dissertation are described the intrusion of integral personal-actived ranges (of knowledge quality) the pupils in a systems“physical formation and are designed didactic of a feature of their usage at training of physics in high classes. In research the attention to activating of cognitive activity of the schoolboys of high classes is reversed at analysis of physics by ways of usage of levels of a psychologic recognition, and also evelopment of their creative capacities in conditions of transition on the creative schemes of training of physics. The special place in this dissertation to technological features of usage of fixed outcomes of training as to a way of purposiveness of cognitive activity of the pupils. In activity the technique of organization and realization of experimental training moves, its outcomes are described. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject еталонні вимірники якості знань з фізики ru_RU
dc.subject якість знань ru_RU
dc.subject пізнавальний процес ru_RU
dc.subject цілеспрямування навчання фізики старшокласників ru_RU
dc.subject integral personal-actived ranges ru_RU
dc.subject knowledge quality ru_RU
dc.subject cognitive process ru_RU
dc.subject purposiveness of training. ru_RU
dc.subject.classification 373.5.016:53(043.3) ru_RU
dc.title Дидактичні основи використання еталонних вимірників якості знань у навчанні фізики старшокласників ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу