Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Диференційований підхід до навчання учнів з особливими освітніми потребами

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сак, Т. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:30:10Z
dc.date.available 2015-07-03T12:30:10Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Сак, Т. В. Диференційований підхід до навчання учнів з особливими освітніми потребами / Т. В. Сак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 26. – C. 213-217. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7718
dc.description.abstract В статті розглядаються підходи до організації диференційованого навчання школярів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі. Представлено аналіз зарубіжного досвіду пов‘язаного з диференціацією курикулуму з позиції його основних складових: змісту, успішності, організації навчального процесу. Показано, що диференціація освітнього середовища в умовах інклюзії загальноосвітньої школи має охоплювати: Зміст навчання; Процес навчання; Навички соціалізації. У змісті навчання диференціація бере витоки з Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, де визначено життєву компетентність. Показано, що диференціації підлягають державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів представлені у критеріях оцінювання навчальних досягнень, які конкретизуються визначенням оптимальних рівнів засвоєння змісту навчання, і свідчать про міру його опанування учнем. Диференціація навчального процесу охоплює добір методів, методик, технологій, які забезпечують ефективне вивчення та узагальнення навчального матеріалу школярем з особливими освітніми потребами. З позиції формування соціальної компетентності диференціації підлягають навички соціалізації, що охоплюють корекційний розвиток поведінки, формування уміння налагоджувати суспільні стосунки і неформальні емоційно-особистісні стосунки з однолітками. Вони конкретизуються диференційованими підходами до вироблення в учнів здатності володіти собою й керувати власною поведінкою у різноманітних навчальних ситуаціях та під час роботи в різних групах, навчанні в парах, при самостійній роботі.
dc.description.abstract В статье рассматриваются пути организации дифференцированного обучения школьников с особенностями развития в инклюзивном классе. Представлен анализ зарубежного опыта связанного с дифференциацией курикулума исходя из его составляющих: содержания, успехов, организации учебного процесса. Представлено, что дифференциация образовательной среды должна включать: Содержание образования; Процесс обучения; Навыки социализации. В содержании обучения дифференциация начинается с Государственного образовательного стандарта для детей с особенностями в развитии, в котором определено жизненную компетентность. Определено, что дифференцируются государственные требования к уровню общеобразовательной подготовки учеников, представленные в критериях оценивания учебных достижений, которые конкретизируются определением оптимальных уровней усвоения учебного материала, и свидетельствуют о его усвоении учеником. Дифференциация учебного процесса включает методы, методики, технологии, создающие условия эффективного изучения и обобщения учебного материала школьниками с особенностями в развитии.
dc.description.abstract The article discusses approaches to differentiated instruction of students with special educational needs in the inclusive classroom. The analysis of foreign experience associated with the differentiation of the curriculum from the standpoint of its main components: content, performance, organization of educational process. It is shown that the differentiation of the educational environment in terms of inclusion of secondary school should include : Content of training; The learning process ; Socialization skills . The content of teaching differentiation origins of the State standard primary education for children with special educational needs, outlining vital competence. Determined that the differentiation is subject to state requirements for general education students are in academic performance evaluation criteria that specifies the determination of the optimal level of mastering the training content , and demonstrate the extent of his mastery of the learner. Differentiation of the educational process covers the selection of methods , techniques and technologies that ensure effective learning and generalization of learning material pupil with special educational needs . From the standpoint of the formation of social competence skills socialization differentiation be covering the development of correctional behaviors forming ability to build social relationships and informal emotional and personal relationships with peers.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject диференціація
dc.subject зміст навчання
dc.subject навички соціалізації
dc.subject дифференциация
dc.subject содержания образования
dc.subject навыки социализации
dc.subject differentiation
dc.subject learning content
dc.subject socialization skills
dc.subject курикулум
dc.subject процес навчання
dc.subject корекційний розвиток
dc.subject kurykulum
dc.subject learning
dc.subject correctional development
dc.subject.classification 376-056:37.015.3
dc.title Диференційований підхід до навчання учнів з особливими освітніми потребами ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу