DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 26 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7691
Title: Допомога батькам у вихованні дітей з аутистичними порушеннями
Authors: Базима, Н. В.
Куца, Т. В.
Keywords: аутизм
допомога батькам
аутистичні порушення
сімейне виховання
сім'я
аутизм
помощь родителям
аутистические нарушения
семейное воспитания
семья
autism
help parents
autistic disorders
family upbringing
family
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Базима, Н. В. Допомога батькам у вихованні дітей з аутистичними порушеннями / Н. В. Базима, Т. В. Куца // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 26. – C. 8-13.
Abstract: Стаття присвячена проблемі дітей, які мають аутистичні порушення. Розглядаються труднощі діагностики та основні клінічні ознаки аутистичних порушень у дітей. Розкриті проблеми взаємодії з батьками, однолітками та навколишнім світом дітей з аутизмом. Виділено основні клінічні ознаки аутистичних порушень, сімейні функції, сприйняття батьками труднощів дитини. Зазначені чинники, які впливають на розвиток особистості дитини. Розглянуто визначення сімейного виховання, як однієї з форм виховання дітей, що поєднує цілеспрямовані педагогічні дії батьків з повсякденним впливом сімейного побуту. Проведено аналіз досліджень науковців про вплив аутизму на сім'ю, в якій проживає дитина з аутистичними порушеннями, розкрито питання сімейного виховання та навчання такої дитини. Описані можливі емоційні реакції батьків на наявність у дитини аутизму. Охарактеризована сутність батьків у вихованні та навчанні дитини з аутистичними порушеннями. Описанні деякі програми навчання для дітей з аутизмом. Визначено кроки допомоги батькам у вихованні дітей з аутистичними порушеннями. Стаття розкриває особливості психологічного, соціального стану батьків дітей з аутизмом.
Статья посвящена проблеме детей с аутистическими нарушениями. Рассматриваются трудности диагностики и основные клинические признаки аутистических нарушений у детей. Раскрыты проблемы взаимодействия с родителями, сверстниками и окружающим миром детей с аутизмом. Выделены основные клинические признаки аутистических нарушений, семейные функции, восприятия родителями трудностей ребенка. Указанны факторы, которые влияют на развитие личности ребенка. Проведен анализ исследований ученых о влиянии аутизма на семью, в которой проживает ребенок с аутистическими нарушениями, раскрыты вопросы семейного воспитания и обучения такого ребенка. Описанные эмоциональные реакции родителей на наличие у ребенка аутизма. Охарактеризована сущность родителей в воспитании и обучении ребенка с аутистическими нарушениями. Рассмотрены определения семейного воспитания как одной из форм воспитания детей, сочетающей целенаправленные педагогические действия родителей с повседневным влиянием семейного быта. Описаны некоторые программы обучения для детей с аутизмом. Выделены шаги помощи родителям в воспитании детей с аутистическими нарушениями. Статья раскрывает особенности психологического, социального положения родителей детей с аутизмом.
The article deals with the problem of children with autistic disorders. The article presents the difficulties of diagnosis and the main clinical features autistic disorders. The problem of interaction with parents and the another children is presented in the article. The analysis of scientific research about influence of autism on the child‘s with autism disorders family is presented in the article. The article describes the emotional reactions of parents for the child to autism. The article discusses steps of help to the parents in upbringing of their children with autism disorders. The article discribes some programs of studies for children with autism. The article reveals the peculiarities of psychological and social status of parents of children with autism. Definition of family education as a form of parenting that combines deliberate pedagogical actions of parents with everyday family life influence is presented in the article. The article reveals the peculiarities of psychological and social status of parents of children with autism.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7691
Appears in Collections:Випуск 26

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bazuma.pdf414.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.